Na lang aftellen is het de dag van vertrek - Reisverslag uit Oudorp, Nederland van Suzanne Biesen - WaarBenJij.nu Na lang aftellen is het de dag van vertrek - Reisverslag uit Oudorp, Nederland van Suzanne Biesen - WaarBenJij.nu

Na lang aftellen is het de dag van vertrek

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

05 Oktober 2015 | Nederland, Oudorp

Hi Iedereen!

Zoals al in de titel geschreven, is het dan toch echt zo ver, de dag dat mijn reis gaat beginnen is dan echt aangebroken. Om precies te zijn ben ik begonnen met aftellen op dag 64, door een app te downloaden en te fantaseren over de reis met mijn collega's Eric en Kim. Wat gaat de tijd snel, wat kun je in zo'n korte tijd alweer veel dingen hebben meegemaakt en kan je situatie alweer heel anders zijn. De afgelopen 64 dagen zijn een paar mooie dagen geweest. Veel laatste dates gehad met vriendinnen en een afscheid op het werk gehad, waar ik geen woorden voor heb. Champagne ging open, speech na speech werd er gegeven en de avond afgesloten met een feest in Amsterdam ''Edelwise''. Ik mocht daar samen met een aantal collega's een vakantie/ festival verhaal vertellen, uiteindelijk wisten Kim en Ellen het zo om te buigen dat het mijn afscheidsverhaal werd. Het uiteindelijke resultaat was Bambi de bij die op reis gaat, vandaar dat mijn profiel ook ''blijebijsopreis'' is gaan heten. (foto van de poster volgt nog)

Niet alleen het afscheid van mijn collega's was bijzonder, maar alle 1 op 1 afspraken met lieve vriendinnen maakte het nog mooier.. Op zo'n moment worden emoties en gevoelens uitgesproken, realiseerde ik mij hoeveel geluk ik heb met alle deze mooie mensen om mij heen en zijn er daadwerkelijk ook traantjes gelaten. Hele liefdevolle traantjes niet te vergeten.

Afgelopen weekend een cocktailavond gehad en een afscheidsetentje met een hele groep meiden. Nog even Joyce mijn vriendinnetje die in juni gaat trouwen in een aantal mooie trouwjurken mogen zien, om zo toch een glimpje mee te kunnen pakken van de voorbereiding. En nu zit ik hier, nog net even achter mijn comfortabele laptop het eerste verhaal te schrijven, voordat ik over precies 27 min richting Schiphol vertrek met mijn ouders en 2e paps Eric.

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie afgelopen weken en zal jullie zoals beloofd op de hoogte houden van mijn reis. Met uiteraard een aantal jaloersmakende foto's, hihi.

Heel veel liefs,

Suzanne



  • 05 Oktober 2015 - 14:16

    Ellen:

    Heel veel plezier!! Geniet ervan!!

  • 06 Oktober 2015 - 19:12

    Mams :

    Zie, ruik, proef, hoor en geniet!!!
    Veel plezier

  • 23 Oktober 2015 - 19:17

    Riekie Den Biesen:

    hé Suzanne,
    hoe gaat ie daar ?
    al héél véél gezien en gedaan neem ik aan
    mooier weer dan wij
    geniet ervan
    groetjes de biesejs
Suzanne

Actief sinds 04 Okt. 2015
Verslag gelezen: 522
Totaal aantal bezoekers 3690

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 03 Mei 2016

My journey

04 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: